15 Şubat 2014 Cumartesi

Beden eğitimi derslerinin işlenişi

      Sevgili öğenciler geçen sene çankaya zümre öğretmenleri olarak aldığımız karar doğrultusunda spor eğitim modelini derslerde işledik. Öğrenciler ; antrenör, hakem , takım oyuncusu ve gazeteci gibi rolleri üstlendiler.  Katılım konusunda başarılı olduk. Eğlenerek öğrenme ve sorumluluk geliştirmede başarılı olmuş bir yöntemi başarı ile uyguladık.
      Bu yıl arkadaşlarımız bu yöntemi uygulamaya devam edecektir. Onlara başarılar diliyorum. Fakat biz  öğrencilerin taleplerini , idareninde isteğini göz önünde bulundurarak ; bu yıl medya yardımlı öğretim ve bağımsız çalışma yöntemini kullanacağız.
     Medya destekli öğretim nedir?
     Medya destekli öğretimde teknik ve taktik uygulamalar , bunların hareket basamakları ve alıştırmaları konusunun uzmanı kişilerin video görüntülerini sınıfta izlenmesi , incelenmesi ve konuyla ilgili not ve istatistiklerin oluşturulmasını içerir.
      Bağımsız çalışma yöntemi nedir?
      Bağımsız çalışma yöntemi: öğretmen sınıfta danışmanlık yapar, ders sonunda ise eksik yapılan yönlerle iyi yapılan çalışmaları öğrenciye bildirir. Bir daha ki çalışmanın hazırlığı ve uygulamalar ile ilgili önerilerde bulunur. Öğrenci ders konusunu ve ders işlenişinin nasıl yapılması gerektiğini kendisi planlar ve sınıf içerisinde konunun işleyişinden sorumludur. Bu aynı zamanda dersi işleyen öğrenci için performans notu ile değerlendirilecektir. Öğrencilere olan güvenimiz ve sorumluluklarını yerine getirme becerileri ve branş bilgilerine dayanarak bu karara vardım.
      Eğitim öğretimin ikinci döneminin sağlıklı, mutlu ve başarılı geçmesi dileklerimle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder